Even voorstellen: Renske van Project kangoo camper - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Renske Hoogerwerf - WaarBenJij.nu Even voorstellen: Renske van Project kangoo camper - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Renske Hoogerwerf - WaarBenJij.nu

Even voorstellen: Renske van Project kangoo camper

Door: Renske

Blijf op de hoogte en volg Renske

12 Januari 2017 | Nederland, Amsterdam

Hallo!
Leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog!

Ik zal mijzelf even voorstellen:
-mijn naam is Renske
-22 lentes jong
-Woonachtig bij Amsterdam
-Sinds ongeveer anderhalf jaar aangestoken door het golfsurf virus
-Bouwt nu haar auto om naar een camper samen met haar ultra handige vader.
-Als de camper klaar is gaan we op zoveel mogelijk plekken surfen en daarna de rest van Europa verkennen... STAY TUNED :)

Hoe kom je in hemelsnaam op dit idee denk je nu waarschijnlijk. En dat ga ik nu haarfijn uitleggen: Ik ben altijd al naar dezelfde camping geweest in Spanje samen met mijn ouders in de vouwwagen wat natuurlijk harstikke leuk is maar ik vond het vorig jaar tijd worden dat ik eens lekker uit mijn comfort zone zou gaan. Random als mijn vriend en ik zijn besloten wij om een volkswagen caddy camper te huren inclusief 2 surfboards en we waren er klaar voor om lekker langs de kust van Frankrijk en Spanje te touren en te surfen. Helaas kon je de auto voor maar maximaal 2 weken huren maar wij waren nog lang niet klaar! Toen we de auto hadden ingeleverd besloten wij om met mijn eigen auto waarmee we naar Frankrijk waren gereden om de caddy op te halen door te rijden naar de camping in Spanje waar mijn ouders zaten. Toen ik mijn schattige en vertrouwelijke Fiat Seicento weer zag staan voelde ik een idee op komen... Hoe zou het zijn om mijn eigen mini camper te hebben?? Deze gedachten verdrong ik snel. Wat dacht ik wel niet?! Mijn 1e autotje wat liefde op het eerste gezicht was verkopen?! Nou nee. Tot ik jawel: 100 km verder had gereden en mijn auto naar de kut was. Wat helaas ook niet de eerste keer is. Zo snel ik mijn 1e gedachtes had verdrongen, zo snel kwamen ze ook weer terug. Iets agressiever dit keer. Dit was voor mij de druppel en ik wist dat dit de doorslag zou zijn... PROJECT KANGOO CAMPER.
Dit was dan even de introductie. In mijn volgende blog zal ik alles vertellen over de voorbereidingen die ik trof en mijn aankoop van de renault kangoo. Wat tevens ook niet helemaal vlekkeloos ging...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renske

Hallo! Super leuk dat je even een kijkje komt nemen op mijn acount! Zoals de titel al zegt ben ik bezig met een project.... PROJECT KANGOO CAMPER. Dat wilt zeggen dat mijn vader en ik een renault kangoo uit 1999 omtoveren naar een villa op wieltjes. Stay tuned als je benieuwd bent naar ons project :)

Actief sinds 11 Jan. 2017
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 4892

Voorgaande reizen:

11 Januari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: